ÁRUK CSERÉJE, VISSZAVÉTELE, ELÁLLÁS, SZAVATOSSÁG
A véletlenül, tévedésből vagy hibásan leadott megrendelések a kiszállítás megkezdése előtt, ügyfélszolgálatunkon keresztül minden következmény nélkül lemondhatóak. Abban az esetben, ha a termék feladásra került, de a vásárló mégis elállna a vásárlástól, akkor kérjük a vásárlót, hogy a futárcégtől tagadja meg a csomag átvételét és így az a vásárlót semmivel sem terhelve visszajut hozzánk.
Abban az esetben, ha a termék nem nyerte el a Vásárló tetszését, csak annyit kell tennie, hogy visszajuttatja a Posta, vagy bármely futárszolgálat közreműködésével a Tranzitshop.hu címére (1037 Budapest, Zay utca 32.) a használatlan terméket. (Személyes cserére a központunkban nincs lehetőség, külön kérésre sem!)
A megrendelés során a vevő élhet a 45/2014. Kormányrendeletben rögzített feltétel nélküli elállási jogával. Kérjük, hangsúlyozottan vegye figyelembe a következőket:
Termék cseréje vagy elállás esetén kérjük a dobozba jelezze egy üres lapon vagy visszáru levél formátumumunkon szándékát, ezzel is meggyorsítva a csere vagy elállás menetét. Abban az esetben, ha nincs lehetősége nyomtatni úgy természetesen kézzel írott formában is elfogadjuk, de szükségünk van arra az információra, hogy pontosan mit szeretne a visszaküldött termékkel (méret csere, más termékre csere vagy esetleg pénzvisszafizetés). Csere esetén mindenképp jelölje meg a csereterméket. A számlázással, adminisztrációval kapcsolatos adatok kitöltésében a számla nyújt segítséget.
FIGYELEM! A terméket a lenti dokumentumban is megadott címre (1037 Budapest, Zay utca 32.) várjuk visszaküldeni a Posta, vagy bármely futárszolgálat közreműködésével!
A Westend Crocs boltban, valamint a postázási címünkön és számlázási címünkön NINCS lehetőség a termékek SZEMÉLYES cseréjére, visszaadására!
A szavatossággal webáruházunk felelősséget vállal azért, hogy az eladáskor hibátlan terméket ad át, tehát nincs olyan rejlett hibája, amely csak későbbi fog kiderülni. A szavatossági igényed átvételkor ellenőrizve tudod érvényesíteni, hibás termék esetén azt azonnal cseréljük vagy visszautaljuk a vételárat. Szavatossági probléma esetén a termék cseréjének, visszaküldésének a költségét mi álljuk.
Jótállási igényedet 2 éven belül tudod érvényesíteni minden termékünkre, az első 12 hónapban webáruházunknak kell igazolnia, hogy a termék nem hibásan lett értékesítve. 12 hónapon túl a vásárlónak kell igazolnia, hogy rendeltetés szerű használat mellet a termék hibájából, gyártásából adódóan keletkezett a meghibásodás. Felmerült hiba esetén kötelesek vagyunk a terméket javítani vagy ha nem javítható, akkor cserélni. Természetesen, ha ezek egyike sem lehetséges, akkor visszafizetjük a vételárat.